גודל: 75 מ"ל
קרם אבוקדו עשיר המיועד להזנה עמוקה והרגעה של עור יבש, עייף ומתוח.
הפורמולה מעניקה לחות מיידית, משקמת את מחסום ההגנה הטבעי של העור ומשאירה תחושת רכות נעימה לאורך זמן.
מרכיבים פעילים מרכזיים:
שמן אבוקדו – עשיר בחומצות שומן וויטמינים, מזין את העור ומשיב לו חיוניות.
שמן נבט חיטה – מקור טבעי לנוגדי חמצון, מסייע בשמירה על גמישות העור ובהפחתת תחושת יובש.
ויטמין E – מספק הגנה נוגדת חמצון, מפחית את נזקי הסביבה ומעודד מראה עור בריא.
סקוואלן – רכיב לחות ביואקטיבי המדמה את הסבום הטבעי של העור, מעניק רכות ומסייע באיזון רמות הלחות.
מתאים במיוחד לעור יבש הזקוק להזנה ולחות מוגברת. לשימוש יומיומי – לעור רך, רגוע ובעל מראה מטופח וקורן.
שימוש: למרוח בעדינות על עור פנים נקי.
מרכיבים:
auqa (water), cetearyl ethylhexanoate, squalene, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, propanediol, avocado(persea gratissima)oil, wheat (triticum vulgare) germ oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, ethylhexyl isononanoate, decyl oleate, PEG-100 stearate, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, perfume (fragrance), chlorphenesin, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, benzyl benzoate, benzyl cinnamate, benzyl salicylate, citronellol, coumarin, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, limonene, linalool, alpha isomethyl ionone.



















הילי –
שווה את הכסף
שלומית –
מומלץ
אביבית –
קרם נעים ולא כבד. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. העור מרגיש לי לח כל היום. ממליצה בלב שלם.
A.R. –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. העור מרגיש לי לח כל היום. הפך לחלק קבוע מהשגרה.
ליאור –
שווה את הכסף
אור –
מרקם עשיר אבל נספג יפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים. אני ארכוש שוב.
ספיר –
קרם נעים ולא כבד. אני ארכוש שוב.
הילה –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. מרקם עשיר אבל נספג יפה. העור מרגיש לי לח כל היום.
הילי –
שווה את הכסף
שלומית –
מומלץ
אביבית –
קרם נעים ולא כבד. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. העור מרגיש לי לח כל היום. ממליצה בלב שלם.
ליאור –
שווה את הכסף
הילי –
שווה את הכסף
שלומית –
מומלץ
אביבית –
קרם נעים ולא כבד. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. העור מרגיש לי לח כל היום. ממליצה בלב שלם.
A.R. –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. העור מרגיש לי לח כל היום. הפך לחלק קבוע מהשגרה.
ליאור –
שווה את הכסף
אור –
מרקם עשיר אבל נספג יפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים. אני ארכוש שוב.
ספיר –
קרם נעים ולא כבד. אני ארכוש שוב.
הילה –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. מרקם עשיר אבל נספג יפה. העור מרגיש לי לח כל היום.