קרם לחות נבט חיטה לעור יבש קלאסיק 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
קרם לחות נבט חיטה לעור יבש קלאסיק 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
110.00  הוספה לסל

קרם לחות נבט חיטה לעור יבש קלאסיק 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

(13 דירוגים)

110.00 

קרם לחות נבט חיטה מסדרת Classic של Dr Kadir: שמן נבט חיטה עשיר בויטמין E ובנוגדי חמצון פוגש חמאת שיאה ותמצית סקוואלן.

✦ יתרונות מרכזיים

  • שמן נבט חיטה עשיר בויטמין E ובנוגדי חמצון להזנה עמוקה
  • חמאת שיאה ותמצית סקוואלן לרכות מיידית לעור יבש
  • מרקם קליל נספג במהירות וללא תחושת כובד או שומניות

סוג עור: יבש

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 110.00 
2 5% 104.50 
3 + 10% 99.00 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 75 מ"ל

קרם לחות יומיומי במרקם קליל ונעים, המעניק הזנה עמוקה ורכות מיידית לעור יבש.
נספג במהירות מבלי להותיר תחושת כובד, ומשאיר את העור רך, גמיש ונעים למגע לאורך כל היום.

מרכיבים פעילים מרכזיים:
שמן נבט חיטה – עשיר בנוגדי חמצון וויטמין E, תורם להזנת העור, שיפור הגמישות והגנה מפני יובש וסביבה מזיקה.
חמאת שיאה – מעניקה לחות אינטנסיבית, מרגיעה עור מגורה ומסייעת בשמירה על מחסום ההגנה של העור.

מתאים במיוחד לעור יבש הזקוק ללחות יומיומית ועדינה למראה חיוני, מטופח ובריא.

שימוש: למרוח בעדינות על עור פנים נקי.

מרכיבים:
water (aqua), cetearyl ethylhexanoate, ethylhexyl isononanoate, glyceryl stearate, squalene, propanediol, cetearyl alcohol, wheat (triticum vulgare) germ oil, xylitylglucoside, PEG-100 stearate, shea butter (butyrospermum parkii), anhydroxylitol, xylitol, glucose, carbomer, tromethamine, phenoxyethanol, perfume (fragrance), chlorphenesin, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, benzyl salicylate, citral, citronellol, limonene, eugenol, geraniol, hexyl cinnamal, linalool

מידע נוסף

סוג עור

14 ביקורות עבור קרם לחות נבט חיטה לעור יבש קלאסיק 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

  1. ענבל

    מעולה

  2. שלומית

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. תחושת לחות שמחזיקה שעות. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר.

  3. חוה

    נחמד

  4. אביגיל

    קרם נעים ולא כבד. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. תחושת לחות שמחזיקה שעות. מותג שאני סומכת עליו.

  5. נילי

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. ממליצה בלב שלם.

  6. ענבר

    מצוין

  7. ענבל

    מעולה

  8. שלומית

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. תחושת לחות שמחזיקה שעות. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר.

  9. חוה

    נחמד

  10. אביגיל

    קרם נעים ולא כבד. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. תחושת לחות שמחזיקה שעות. מותג שאני סומכת עליו.

  11. נילי

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. ממליצה בלב שלם.

  12. ענבר

    מצוין

  13. נילי

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. ממליצה בלב שלם.

  14. ענבר

    מצוין

הוסף חוות דעת