קצף עדין לניקוי העור SEBO RELIEF – Dr Kadir ד"ר קדיר
קצף ניקוי ד"ר קדיר מסדרת SEBO RELIEF הוא קצף ניקוי עדין במיוחד המיועד לניקוי יומיומי של עור רגיש, מגורה או אדמומי. הפורמולה פותחה במיוחד כדי לנקות את העור ביעילות מבלי לפגוע במאזן הלחות הטבעי שלו ומבלי ליצור תחושת יובש או גירוי לאחר השימוש.
הקצף מבוסס על נוסחה נטולת סולפטים ומעניק חוויית ניקוי עדינה, מרגיעה ונעימה גם לעור עדין במיוחד.
גודל: 200 מ"ל
מה מיוחד בקצף ניקוי ד"ר קדיר?
ניקוי עדין ללא סולפטים
קצף ניקוי ד"ר קדיר אינו מכיל סולפטים ולכן מתאים במיוחד לעור רגיש או מגורה הזקוק לניקוי עדין יותר. הפורמולה מסייעת בניקוי עור הפנים והגוף מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור.
מסייע בהרגעת אדמומיות וגירויים
הקצף מועשר בתמצית שיבולת שועל הידועה בתכונותיה המרגיעות והעדינות, המסייעות בהפחתת תחושת אי נוחות, רגישות ואדמומיות.
מעניק תחושת רעננות ונוחות
לאחר השימוש העור מרגיש נקי, רך ונעים יותר ללא תחושת מתיחות או יובש.
רכיבים פעילים בקצף ניקוי SEBO RELIEF
תמצית שיבולת שועל – Oat Extract
רכיב מוכר בעולם הדרמוקוסמטיקה בזכות תכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות. מסייע בהרגעת עור רגיש ותומך בשמירה על תחושת נוחות ורכות.
יתרונות מרכזיים של קצף ניקוי ד"ר קדיר
- ניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והגוף
- פורמולה ללא סולפטים
- מתאים לעור רגיש, אדמומי או מגורה
- מסייע בהרגעת תחושת אי נוחות
- אינו מייבש את העור
- מתאים לשימוש יומיומי
- מעניק תחושת ניקיון ורעננות
למי מתאים קצף ניקוי SEBO RELIEF?
- לעור רגיש ועדין
- לעור אדמומי או מגורה
- למי שמחפשים סבון פנים ללא סולפטים
- לעור הנוטה ליובש או אי נוחות לאחר ניקוי
- לשימוש יומיומי לעור הפנים והגוף
הוראות שימוש
יש להשתמש בקצף ניקוי ד"ר קדיר במקום סבון רגיל לרחיצת עור הפנים והגוף.
יש למרוח על עור לח, לעסות בעדינות ולשטוף היטב במים. מתאים לשימוש יומיומי בבוקר ובערב כחלק משגרת טיפוח קבועה.
מרכיבים:
aqua (water), decyl glucoside, cocamidopropyl betaine, PEG-7-glyceryl cocoate, propylene glycol, PEG-40 castor oil, avena sativa (oat) straw extract, lactic acid, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, quaternium-80, benzyl alcohol, fragrance (perfume), chlorphenesin, sodium benzoate, potassium sorbate, disodium EDTA















אסתר –
אני אוהבת איך שהוא מנקה
שרון –
אני אוהבת איך שהוא מרגיש על העור. העור נקי בלי תחושת מתיחות. נכנס לקבע אצלי.
סיגל –
טוב מאוד
שני –
אהבתי
אורית –
שמה אותו בבקרים ובערבים. המרקם נעים והקצף עדין. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. ממש לא צורב גם באזור העיניים.
רחל –
הריח עדין ולא מציק. נכנס לקבע אצלי.
נילי –
שווה את הכסף