גודל: 30 מ"ל
תחליב נוזלי בעל מרקם עשיר ומשיי, המשלב טכנולוגיות מתקדמות לרענון, הבהרה ושיפור מראה העור הבוגר והיבש.
מתאים לעור יבש.
רכיבים פעילים:
Phytocelltech™ Argan (תמצית תאי גזע מארגן) – טכנולוגיה בוטאנית מתקדמת המבוססת על תאי גזע צמחיים מעץ הארגן. מסייעת בשיפור צפיפות הקולגן, בשמירה על מראה עור מתוח ובקידום תהליכים אנטי-אייג'ינג.
CHROMOCARE™ – שילוב של תמציות הצמחים Rabdosia rubescens ו-Siegesbeckia orientalis, המעודדות הגנה אנטי-אוקסידנטית, מפחיתות ייצור מלנין, מגבירות ייצור קולגן ותורמות לגוון עור אחיד ובהיר יותר.
Matrixyl® Synthe’6™ – פפטיד חדשני הממריץ סינתזת מרכיבי מפתח במטריצת העור (כגון קולגן וחומצה היאלורונית). מסייע במילוי קמטים, החלקת פני העור וחיזוק מבנה הדרמיס.
ויטמין E – נוגד חמצון עוצמתי התורם להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, מעניק לחות ותורם לשמירה על עור רך, גמיש ומוגן.
מרכיבים מעשירים:
חמאת שיאה – חמאת שיאה טבעית, מזינה את העור בלחות עמוקה ומשפרת את האלסטיות.
שמן חוחובה – שמן חוחובה, תורם לריכוך והרגעת העור.
גליצרין – רכיב לחות קלאסי השומר על רמות הלחות הטבעיות של העור.
פנתנול – פרו-ויטמין B5 הידוע בתכונותיו המרגיעות והמשקמות.
יתרונות:
מסייע בהבהרת העור ואחידות גוון.
תורם לשיפור צפיפות הקולגן וגמישות העור.
מרקם עשיר ומשיי, נספג בקלות ללא תחושת שמנוניות.
לגיל 40-45 ומעלה
שימוש: למרוח בעדינות על עור נקי.
רשימת מרכיבים:
aqua (water), cetearyl ethylhexanoate, isohexadecane, cyclopentasiloxane, pentylene glycol, caprylic/capric triglyceride, butylene glycol, hydrogenated polydecene, PEG-30 dipolyhydroxystearate, glycerin, polyglyceryl-3 diisostearate, hydrogenated castor oil, cera alba (bees wax), stearalkonium hectorite, argania spinosa (callus) sprout cell culture extract, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, silica dimethyl silylate, sodium chloride, isomalt, palmitoyl tripeptide-38, siegesbeckia orientalis extract, lecithin, chlorphenesin, rabdosia rubescens extract, propylene carbonate, hydroxypropyl cyclodextrin, disodium EDTA

















שרה (בעלים מאומתים) –
מרגיע ולא צורב
אחות של דנה (בעלים מאומתים) –
לקחתי בשביל אחותי שיש לה עור יבש מאוד מתחת לעיניים. היא מתלהבת ממנו ואומרת שזה הראשון שלא צורב לה. גם השקיות בבוקר נראות פחות בולטות
אור –
קרם עיניים נעים ולא דביק. אזור העיניים נראה פחות יבש. פחות נפיחות בבקרים. הפך לחלק מהשגרה שלי.
עידו –
שווה את הכסף
ענבר –
אני שמה כמות קטנה ערב ובוקר. הקווים הדקים פחות בולטים. אזור העיניים נראה פחות יבש. ממליצה.
רחל –
טוב לעור שלי
הילה –
קרם עיניים נעים ולא דביק. אני שמה כמות קטנה ערב ובוקר. אזור העיניים נראה פחות יבש. ממליצה.