קרם לחות לעור נורמלי-יבש טרופיקאר 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
קרם לחות לעור נורמלי-יבש טרופיקאר 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
84.90  הוספה לסל

קרם לחות לעור נורמלי-יבש טרופיקאר 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

(7 דירוגים)

84.90 

קרם לחות מסדרת Tropicare של Dr Kadir: תמצית גוארנה מהאמזונס וויטמין E מצטרפים למסנני קרינה להגנה יומיומית ולפעילות אנטי-אוקסידנטית.

✦ יתרונות מרכזיים

  • תמצית גוארנה וויטמין E לפעילות אנטי-אוקסידנטית מתמשכת
  • תמצית תה ירוק מעצימה את ההגנה ותורמת לרעננות
  • מסנני קרינה מספקים הגנה יומיומית מקרני UV

סוג עור: יבש, רגילפותר: אנטי אייג'ינג

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 84.90 
2 5% 80.66 
3 + 10% 76.41 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 75 מ"ל

קרם במרקם קליל ותחושה נעימה על העור, נספג במהירות ואינו מכביד.
מכיל מסנני קרינה להגנה יומיומית מפני נזקי השמש, ומועשר בוויטמין E ותמצית גוארנה – המסייעים בהגנה נוגדת חמצון ושמירה על מראה חיוני ורענן.
מתאים לעור נורמלי עד יבש.

יתרונות:
הגנה יומיומית מקרני UV
נוגדי חמצון להגנה מפני רדיקלים חופשיים
מרקם קליל ונעים
מעניק לחות ורעננות לעור

לגיל 25 ומעלה

שימוש: למרוח בעדינות על עור נקי.

מרכיבים:
water (aqua), dimethicone, ethylhexyl methoxycinnamate, C12-15 alkyl benzoate, glyceryl stearate, propanediol, cetearyl alcohol, octocrylene, butylmethoxy dibenzoylmethane, PEG 100 stearate, tocopheryl acetate, paullinia cupana (guarana) seed extract, camellia sinensis (green tea) leaf extract, carbomer, tromethamine, propylene glycol, xanthan gum, phenoxyethanol, fragrance, chlorphenesin, disodium EDTA, citric acid, ethylhexylglycerin, alcohol, benzyl salicylate, citronellol, alpha isomethyl ionone, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, linalool

מידע נוסף

פתרונות לבעיות

סוג עור

,

8 ביקורות עבור קרם לחות לעור נורמלי-יבש טרופיקאר 75 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

  1. מורן

    אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. מוצר שלא חסר אצלי בארון. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. שווה את ההשקעה.

  2. שרון

    מצוין

  3. ד.מ.

    קרם נעים ולא כבד. ראיתי שיפור באזורים היבשים. המרקם של העור נראה לי חלק יותר.

  4. ר.ל.

    אני שמה אותו בערב לפני השינה. מוצר שלא חסר אצלי בארון. המרקם של העור נראה לי חלק יותר.

  5. רויטל

    אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. קרם נעים ולא כבד. ראיתי שיפור באזורים היבשים. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר. מותג שאני סומכת עליו.

  6. יסמין

    ממליצה בחום

  7. ענבר

    אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. אני ארכוש שוב.

  8. קים

    מומלץ

הוסף חוות דעת