גודל: 50 מ"ל
קרם הלילה ריקוורי פועל בעומק שכבות העור על מנת לחזק את מערכת השיקום העצמית של העור.
השימוש בקרם מספק לעור יכולות שיקום עצמי משופרות ומונע הצטלקויות.
מטפל ותומך בעור לאחר טיפולים קוסמטיים והליכים כירורגיים וקוסמטיים, מסייע להרגעת מצבים דלקתיים ומרגיע עור אדמומי, מגורה ורגיש.
מזרז ייצור קולגן וחומצה היאלרונית להחלמה זריזה ובריאה.
שימוש: לשיקום אופטימאלי יש למרוח בנדיבות על עור נקי עד לספיגה מלאה. לאחר טיפולים קוסמטיים או אסתטיים ניתן להשתמש מספר פעמים ביום לפי הצורך.
מרכיבים: Water (Aqua), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Methylsilanol Hydroxyproline, Aspartate, Glycerin, Glyceryl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic / Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Saccharomyces Lysate Extract, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate, Potassium Cetyl Phosphate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Hydrogenated Olive Oil Capryl Esters, Petasites Japonicus Root Extract, Phenoxyethanol, Dipotassium Glycyrrhizate, Caprylyl Glycol, Bisabolol, Fragrance, Amorphophallus Konjac Root Powder, Chlorphenesin, Lactic Acid, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate.














אסתי –
קרם לילה מעולה. העור משתקם בלילה באמת.
איילת –
מוצר שלא חסר אצלי בארון. ראיתי שיפור באזורים היבשים. ממליצה בלב שלם.
דוד –
מרקם עשיר אבל לא כבד
ענת –
טוב לעור שלי
אור –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. העור מרגיש לי לח כל היום. ראיתי שיפור באזורים היבשים.
מיטל –
קרם נעים ולא כבד. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. ממליצה בלב שלם.
רן –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.
מאיה –
טוב