גודל: 50 מ"ל
קרם הלחות לעור מעורב עד שמן מסדרת ויטמין E תורם לשיקום ושמירה על עור קורן ובריא, לצד סיפוק הגנה מהשמש בדרגת 20 SPF. הקרם מבוסס על ויטמין E – אנטיאוקסידנט פעיל במיוחד שמגן על מעטפת התא, מזין את שכבת העור העליונה בלחות ושומר על משק מים מאוזן בכל שכבות העור. קרם היום מגן על תאי העור מפני פגיעה של רדיקלים חופשיים, מעכב סימני הזדקנות ושומר על רמת לחות מאוזנת.
שימוש: יש למרוח מעט מהקרם בשעות הבוקר עד לספיגה מלאה.
מרכיבים: Water (Aqua) Butylene Glycol Octyl Methoxycinnamate Dimethylimidazolidinone Rice Starch Isopropyl Myristate Cetyl Alcohol Stearic Acid Squalane Glycerin 2-phenylbenzimidazole-5-sulfonic Acid 4-Methylbenzylidene Camphor Tocopheryl Acetate (Vitamin E) Potassium Cetyl Phosphate Carbomer Tocopheryl Acetate Alcohol Lecithin Aloe Barbadensis Leaf Juice Caprylic / Capric Triglyceride Phenoxyethanol Methylparaben Ethylparaben Butylparaben Propylparaben Isobutylparaben Dimethicone Yeast Extract Fragrance Allantoin Triethanolamine Disodium EDTA BHT Yellow 6 Blue 1 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol

















ליאת ק. –
הקרם הקבוע שלי. מאזן בלי תחושה שמנונית, וההגנה תמיד שם.
אורה ב. –
מתאים יפה לעור המעורב שלי. הריח קצת מובהק.
נילי –
נספג יפה ולא דביק. העור מרגיש מוגן ולא יבש.
דני –
המרקם נעים ולא משאיר תחושה כבדה. העור מרגיש מוגן ולא יבש.
קים –
נספג יפה ולא דביק. העור מרגיש מוגן ולא יבש. מוצר קבוע אצלי בקיץ.
ענת –
הריח עדין ולא מציק. נספג יפה ולא דביק. תחושה נעימה לאורך כל היום. לא צובע את הבגדים. אני קונה שוב.
ר.ל. –
המרקם נעים ולא משאיר תחושה כבדה. שמה כל בוקר לפני יציאה מהבית. העור מרגיש מוגן ולא יבש. לא צובע את הבגדים. מוצר קבוע אצלי בקיץ.
Liat –
המרקם נעים ולא משאיר תחושה כבדה. תחושה נעימה לאורך כל היום.