גודל: 50 מ"ל
קרם יום קליל המעניק לחות ומסייע בהגנה מפני עומסים חיצוניים, כולל קרני UV ואור כחול. מועשר בפפטידים מתקדמים, פרוביוטיקה ונוגדי חמצון, הוא תומך באיזון הטבעי של העור ובתחושת החוסן שלו. מרקמו הנעים מותיר את העור רענן, נינוח ובעל מראה זוהר לאורך כל היום.
שימוש: יש למרוח שכבה דקה ואחידה על הפנים והצוואר לאחר סרום. להשתמש בבוקר כשלב האחרון בשגרה.
מרכיבים: Water (Aqua), Glycerin,Isopropyl Myristate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Thermus Thermophillus Ferment, Phenoxyethanol, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Butylene Glycol, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Caprylyl Glycol, Glyceryl Caprylate, Sodium hyaluronate, Allantoin, Propanediol, Chlorphenesin, Tetrasodium EDTA, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Ethylhexylglycerin, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-6 Esters, Polyglyceryl-10 Oleate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Polyglyceryl-6 Oleate, Maltodextrin, Fragrance(Perfume), 1,2-Hexanediol, Sorbitan Palmitate, Dicetyl Phosphate, Magnolol/honokiol (Magnolia Oficinalis Bark Extract), Centella Asiatica Extract, Kaempferol, Theobroma Cacao Seed Extract, Lactobacillus, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Sodium Hydroxide, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Potassium Sorbate, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower, Dipeptide-4, Benzyl Salicylate













אביה –
מרגיע ומגן. הקבוע שלי
שרון –
נספג יפה ולא דביק. מתאים לי גם מתחת לאיפור. העור מרגיש מוגן ולא יבש. מוצר קבוע אצלי בקיץ.
אלינור –
הגנה שלא משאירה שכבה לבנה. העור מרגיש מוגן ולא יבש. אני קונה שוב.
סיגל –
נספג יפה ולא דביק. הריח עדין ולא מציק. תחושה נעימה לאורך כל היום. אני קונה שוב.
רחל –
הריח עדין ולא מציק. תחושה נעימה לאורך כל היום. ממליצה.
מיטל –
נספג יפה ולא דביק. הגנה שלא משאירה שכבה לבנה. העור מרגיש מוגן ולא יבש. תחושה נעימה לאורך כל היום. ממליצה.
אביבית –
הריח עדין ולא מציק. העור מרגיש מוגן ולא יבש. אני קונה שוב.
אבי –
הגנה שלא משאירה שכבה לבנה. מתאים לי גם מתחת לאיפור. תחושה נעימה לאורך כל היום.
חני –
לא דוקר אפילו בעור הרגיש שלי