גודל: 30 מ"ל
קרם עם גוון טבעי, המעניק כיסוי אחיד מבלי להכביד או להחמיר את תסמיני העור השמן או הבעייתי. מרגיע ומטשטש אדמומיות ומעניק מראה אחיד במרקם ובגוון. מסייע בהגנה מפני נזקי סביבה וחשיפה לשמש בזכות רכיבים פעילים ומאזנים. מתאים לשימוש יומיומי כשלב אחרון בשגרה – גם לכיסוי אחיד וגם לטיפוח מתמשך.
שימוש: יש להניח שכבה דקה ואחידה על גבי העור, ולהספיג בטפיחות קלות עד לפיזור אחיד של החומר ולכיסוי מלא.
מרכיבים: Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Water (Aqua), Iron Oxides (CI 77891), Zinc Oxide, Talc, Cetyl Alcohol, Ozokerite, M ic a , B is – Et hy lhex ylox y phenol Methox yphenyl Tria zine, Silica, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Iron Oxide (CI 77492), Iron Oxide (CI 77491), Iron Oxide (CI 77499), Calendula Officinalis Flower Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Alaria Esculenta Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Rosa Canina Fruit Oil, Caprylyl Glycol, BHT, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Extract, Ascorbyl Isostearate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Retinyl Palmitate, Bisabolol













חיה –
כיסוי נעים, לא כבד
ליטל –
הגוון לא מושלם לי אבל אהבתי את התחושה. צוות אדיב, עזרו לי לבחור גוון
אסתר –
מתאים גם מתחת לאיפור
איילת –
נספג יפה ולא דביק. העור מרגיש מוגן ולא יבש. מתאים לי גם מתחת לאיפור.
רוני –
המרקם נעים ולא משאיר תחושה כבדה.
יסמין –
נהדר
סמדר –
תוצאה טובה
י.ל –
אוקיי. מתאים לקיץ