גודל: 50 מ"ל
קרם הזנה ממתן קמטים במרקם עשיר ונעים, מותאם לעור יבש, ומבוסס על שילוב של רכיבים פעילים עוצמתיים התומכים בהתחדשות העור, שמירה על לחות, והפחתת סימני הזדקנות.
הרכיבים הפעילים:
Matrixyl™ – פפטיד ביומימטי מתקדם בעל השפעה אנטי-אייג'ינג מוכחת, תורם לשיפור גמישות העור ולעידוד ייצור קולגן.
Beta-Glucan – רכיב טבעי עוצמתי המזרז את התחדשות העור, מסייע בהפחתת עומק הקמטים, מגן מפני נזקי קרינת UV ותורם לשמירה על מוצקות העור.
ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה.
סקוואלן – שומן ממקור טבעי הדומה לסבום העורי, תורם לריכוך, לחות ושמירה על מחסום העור.
פנתנול (פרו-ויטמין B5) – מרכיב מרגיע ומאזן, מעניק לחות ומסייע בשיקום עור יבש ומגורה.
אלנטואין – רכיב טבעי התורם להרגעת העור, הפחתת גירויים וריכוך מרקם העור.
יתרונות:
מעודד התחדשות תאית והפחתת קמטים.
מעניק לחות עמוקה לאורך זמן.
מרכך ומרגיע עור יבש ומגורה.
תומך בהגנה אנטי-אוקסידנטית ובהגנה מפני נזקי הסביבה.
הקרם מותיר את העור גמיש, מוזן ורך לאורך כל היום.
לגיל 30-35 ומעלה
שימוש: יש למרוח בעדינות על עור נקי.
רשימת מרכיבים:
: aqua (water), cetearyl ethylhexanoate, decyl oleate, squalane, ethylhexyl isononanoate, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, dimethicone, propanediol, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, PEG 100 stearate, glycerin, panthenol, tocopheryl acetate, butylene glycol, polysorbat-20, palmitoyl pentapeptide-4, allantoin, bisabolol, sodium carboxymethyl betaglucan, carbomer, tromethamine, phenoxyethanol, perfume (fragrance), chlorphenesin, citric acid, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, sodium lactate, citronellol, hexyl cinnamal, alpha-isomethyl ionone, linalool

















יפעת ד. (בעלים מאומתים) –
מוצר שעובד יפה על קמטים בבוקר
אילנה (בעלים מאומתים) –
קניתי לאמא שלי והיא בשמיים. אומרת שהעור שלה הרבה פחות יבש בבוקר ושהקמטים סביב הפה נראים פחות עמוקים. היא ביקשה שאזמין שוב לפני שייגמר הצנצנת הנוכחית. בכל פעם שאני מגיעה אליה היא משבחת אותו ועכשיו גם אחותי החליטה להתחיל לקנות אותו לעצמה. נחמד לראות אותה מרוצה מהמראה שלה בראי, היא הייתה מאוד מתוסכלת מקרמים אחרים שניסתה
חוה –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. תחושת לחות שמחזיקה שעות. הפך לחלק קבוע מהשגרה.
אלינור –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. תחושת לחות שמחזיקה שעות. שווה את ההשקעה.
שירה –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. הפך לחלק קבוע מהשגרה.
ויקי –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.