קרם לילה מתקן - מסדרת ביו פיטו - כריסטינה - עור שומני - VM Cosmetics
קרם לילה מתקן ביו פיטו 75 מ"ל Christina כריסטינה
149.90  הוספה לסל

קרם לילה מתקן ביו פיטו 75 מ"ל Christina כריסטינה

(7 דירוגים)

149.90 

קרם לילה מתקן מסדרת Bio Phyto של Christina: Salicylic Acid, פרופוליס ותמציות Plankton ו-Ginkgo Biloba לעור מחוספס, מגורה או מתקלף.

✦ יתרונות מרכזיים

  • Salicylic Acid ופרופוליס מתאימים לעור מחוספס, מגורה או מתקלף
  • תמציות Plankton ו-Ginkgo Biloba מצמצמים נקבוביות ומחזקים את חסינות העור
  • חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וויטמין E משלימים בלחות וגמישות

סוג עור: שומני

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 149.90 
2 5% 142.41 
3 + 10% 134.91 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 75 מ"ל

קרם לילה פעיל לעור מחוספס, מגורה או מתקלף. חומצה סליצילית ותמציות אצות מסייעות בצמצום נקבוביות ובשיפור מרקם העור . שילוב של חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וויטמין E מעניק לחות וגמישות. פרופוליס מחזק את חסינות העור ותורם למרקם חלק ורענן בבוקר.

שימוש: יש למרוח בלילה לאחר ניקוי וטונר. יש למרוח שכבה דקה ולעסות עד לספיגה מלאה לשיקום במהלך הלילה.

מרכיבים: Water (Aqua), IsopropylMyristate, Glyceryl Stearate,Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin,Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, PEG-40 Stearate, Phenoxyethanol, Sorbitan Tristearate,Dimethicone, Tocopheryl Acetate,Cellulose Gum, Caprylyl Glycol, Sodiumhyaluronate, Butylene Glycol,Chlorphenesin, Fragrance (Perfume),Ethylhexylglycerin, Salicylic Acid,Ginkgo Biloba Leaf Extract,1,2-Hexanediol, Propolis Extract,Plankton Extract, Citric Acid, PotassiumSorbate, Sodium Benzoate, ArginineFerulate, Hexyl Cinnamal, BenzylSalicylate, Limonene, Amyl Cinnamal,Hydroxycitronellal, Geraniol, Eugenol

מידע נוסף

סוג עור

8 ביקורות עבור קרם לילה מתקן ביו פיטו 75 מ"ל Christina כריסטינה

  1. רותי

    שנים על הקרם, אין תחליף

  2. אדווה

  3. סיגל

    אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. ראיתי שיפור באזורים היבשים. אני ארכוש שוב.

  4. אלינור

    מרקם עשיר אבל נספג יפה. אני שמה אותו בערב לפני השינה. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. שווה את ההשקעה.

  5. הילה

    הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. העור מרגיש לי לח כל היום.

  6. חוה

    ממליצה

  7. אפרת

    אהבתי

  8. ספיר

    אני שמה אותו בערב לפני השינה. תחושת לחות שמחזיקה שעות. ראיתי שיפור באזורים היבשים. ממליצה בלב שלם.

הוסף חוות דעת