גודל: 50 מ"ל
מספק טיפול יומיומי מותאם המשלב טיפוח והשפעה טיפולית.
הקרם מכיל רכיבים מרגיעים המסייעים להפחתת גירוי ואדמומיות, ומשפרים את התסמינים,
אשר גורמים לאי נוחות בעור.
רכיבים מזינים מסייעים בשיקום מאזן הלחות של העור ושמירה על מחסום אפידרמלי תקין.
נוגדי חמצון מגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים והחמרת הדלקת.
שימוש: יש למרוח פעם או פעמיים ביום על עור נקי.
לעסות על האזור הנגוע להפחתת קילופים, גירוי ולהרגעת העור.
מרכיבים:
Water/Aqua, Azelaic Acid, Propylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, PEG-40 Stearate, Cetearyl Olivate, Silybum Marianum Ethyl Ester, Potassium Cetyl Phosphate, Sorbitan Olivate, Zinc Oxide, Triethanolamine, Glyceryl Stearate, Allium Cepa Seed Oil, Oryza Sativa Bran Wax, Sodium Levulinate, Xanthan Gum, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Levulinic Acid, Troxerutin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, p-Anisic Acid, Tocopherol, Bisabolol, Sodium Anisate, Tocopheryl Acetate, Aminomethyl Propanol, Quercus Suber Bark Extract, Dipotassium Glycyrrhizate, Stearic Acid, Oak Root Extract, Chlorhexidine Digluconate, Caffeyl Glucoside, Rosmarinyl Glucoside, Silver, Gallyl Glucoside.













תהילה ב. –
מצוין. צוות אדיב ונעים בכל פעם
אדוה ק. –
הצלה. הקבוע שלי הרבה זמן.
חני –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. תחושת לחות שמחזיקה שעות. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.
בת אל –
מצוין
ענבר –
קרם נעים ולא כבד. תחושת לחות שמחזיקה שעות. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.
קרן –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. מוצר שלא חסר אצלי בארון. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. אני ארכוש שוב.
טליה –
נהדר
אורן –
טוב מאוד