קרם זה עדין במיוחד, מרגיע את העור, מחליק ומעדן את אזורי ה-T היבשים פחות. התכשיר דל שומן ומעניק לעור מראה "מט" רגוע. אידיאלי לשימוש יום יומי ומתחת לאיפור, משתלב טוב עם כל סוגי הקרמים. אריזה: בקבוק משאבה 50 מ"ל
שימוש: למרוח על עור נקי או מעל ביו סרום אדל. בזמן המריחה לשמור על המלצות "2 האצבעות".
כל שעתיים של שהיה בשמש יש לחדש את שכבת ההגנה בקרם או באבקת הגנה.
רכיבים פעילים: מי עין גדי, חמאת קקאו, פפטיד הנחושת, מיצוי זנגביל, אדלוויס, נבט חיטה, חומצה היאלורונית, ויטמין A ו E, מלחים מים המלח. רשימת מרכיבים המלאה: Ein Gedi Spring Water, Ethyl Methoxicinnamate, Caprylyc/Capric Triglyceride, Polymethylsilsesquioxane, Cyclopentasiloxane, Cacao (Theobroma Cocoa ) Seed Butter, Dimethiconol, IsononylIsononanoate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Copper Tripeptide-1, Xylitylglucoside, Ginger (Zingiber Officinale) Root Ext., Edelweiss (Leontopodium Alpinum) Ext., Wheat (Triticum Vulgare) Germ Ext.. Peg-100 Stearate, Xylitol, Acrylates Copolymer, Cetearyl Glucoside, VP/ Polycarbamyl Polyglycol Ester, Methylsilandediol, Hyaluronic Acid, Titanium Dioxide, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Benzoic Acid, Carbomer, Dead Sea Salt (Maris Salt), Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Piroctone Olamine, Fragrance, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethylionone.













רוני ב. –
הקבוע שלי, שנים על המותג ולא מתחלפת.
אורלי –
טוב מאוד, רק שהאריזה קצת קטנה לטעמי.
דבורה –
הצנצנת נראית איכותית. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. שווה את ההשקעה.
Noa –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר. מותג שאני סומכת עליו.
אביגיל –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. העור מרגיש לי לח כל היום. תחושת לחות שמחזיקה שעות. הפך לחלק קבוע מהשגרה.
שי –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. הצנצנת נראית איכותית. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים.
ויקי –
מוצר שלא חסר אצלי בארון. העור מרגיש לי לח כל היום. שווה את ההשקעה.
אילנית –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר.