לעור עדין ואדמומי.
מסכה קלילה ואוורירית במרקמה, עשירה ברכיבים המותאמים לעור עדין ודק (כגון איזורי הלחיים והעור שמסביב לעיניים). תמציות הצמחים משולבות אופטימלית להרגעת אדמומיות העור ולשיפור גמישותו. עם הסרתה, מעניקה המסכה לעור מראה רענן ונינוח. אינו מכיל פרבנים.
אריזה: בקבוק משאבה 50 מ"ל
שימוש: שימוש כמסכה פעמיים בשבוע – למרוח על עור נקי בשכבה אחידה למשך 15-20 דקות, להסיר את העודף או לשטוף במים.
לשימוש כקרם: לנקות את הפנים עם ויטה קלינסר או אדל ניקוי מיצלרי. להתיז מי פנים פנינים, למרוח סרום התואם למצב עורך ומעליו את הקרם קלמיפין עד לספיגה המלאה.
רכיבים פעילים:תמצית קמומיל, אלנטואין ,תמצית רוסקוס, שמן אובליפיחה, שמן זרעי סויה, פיטו סקוולאן, חומצה לינולאית, ויטמין E ו A.
רשימת מרכיבים המלאה:
Water, Aloe (Aloe Barbadensis) Leaf Juice, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Hydroxypropyl Starch Phosphate,Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, PEG-40 Stearate, Glyceryl Stearate, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Sorbitan Tristearate, Phenoxyethanol, Carbomer, Titanium Dioxide, Triethanolamine, Matricaria (Chamomilla Recutita) Flower Extract, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Allantoin, Dimethicone, Fragrance, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Chlorphenesin, Isopropyl Myristate, Seabuckthorn (Hippophae Rhamnoides) Fruit Oil, Tocopherol, Soybean (Glycine Soja) Oil, Disodium EDTA, Beta-Sitosterol, Squalene, Butcher’s Broom (Ruscus Aculeatus) Root Extract, Linoleic Acid, Safflower (Carthamus Tinctorius) Oil, Retinyl Palmitate


















לימור –
טובה מאוד, רק שהמרקם קצת סמיך לפיזור.
רבקה ב. –
הצלה לעור הרגיש שלי בתקופות קשות. הקוסמטיקאית שלי המליצה בזמנו וקבוע אצלי.
ענבר –
הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. קרם נעים ולא כבד. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר. תחושת לחות שמחזיקה שעות.
תמר –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה.
דורית –
קרם נעים ולא כבד. מוצר שלא חסר אצלי בארון. תחושת לחות שמחזיקה שעות. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. אני ארכוש שוב.
יפעת –
הצנצנת נראית איכותית. ראיתי שיפור באזורים היבשים. שווה את ההשקעה.
אבישי –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. העור מרגיש לי לח כל היום.
רויטל –
תוצאה טובה