גודל: 75 מ"ל
הפורמולה החדשנית של Sebo-Relief מבוססת על שלוש פעילויות עיקריות:
הרגעת העור
שליטה בהפרשת הסבום (חלב עור)
ויסות צמיחת שמרים מסוג Malassezia
הקרם בעל מרקם קליל במיוחד, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת שמנוניות.
מתאים במיוחד לעור רגיש, אדמומי ונוטה לקילופים.
רכיבים פעילים:
אבותראמידים – קבוצה ייחודית של תרכובות טבעיות המצויות רק בשיבולת שועל, בעלות פעילות מרגיעה ונוגדת חמצון עוצמתית.
מיץ עלי אלוורה ופנתנול (Pro-Vitamin B5) – מרגיעים את העור ותומכים בשיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו.
קומפלקס טיוליסינה – רכיב פעיל מתקדם המכיל גופרית אורגנית הקשורה לאמינו-חומצה, המסייע באיזון רמות הסבום.
ניאצינאמיד (ויטמין B3) – מפחית אדמומיות ומסייע בהפחתת הפרשת סבום לאחר שימוש ממושך (2–4 שבועות).
אבץ – תומך בהפחתת שומניות עודפת בעור.
פרנזול – רכיב טבעי מצמחים, בעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות, המסייע בשליטה בצמיחת שמרים הקשורים לעור אדמומי ומקולף.
שימוש: יש למרוח בעדינות על עור נקי.
מרכיבים:
aqua (water), aloe barbadensis leaf juice, isohexadecane, dimethicone, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, propanediol, niacinamide, PEG-100 stearate, panthenol, cetyl dimethicone, lysine carboxymethyl cysteinate, butylene glycol, pentylene glycol, hydroxyphenyl propamidobenzoic acid, carbomer, tromethamine, phenoxyethanol, parfum (fragrance), chlorphenesin, farnesol, citric acid, ethylhexylglycerin, xanthan gum, allantoin, zinc gluconate, disodium EDTA
















חני –
קרם נעים ולא כבד. מרקם עשיר אבל נספג יפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים. שווה את ההשקעה.
שירה –
מרקם עשיר אבל נספג יפה. תחושת לחות שמחזיקה שעות. שווה את ההשקעה.
אדל –
מוצר שלא חסר אצלי בארון. תחושת לחות שמחזיקה שעות. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. מותג שאני סומכת עליו.
הילי –
מרקם עשיר אבל נספג יפה. העור מרגיש לי לח כל היום.
אנונימית –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. אני קמה בבוקר עם עור גמיש יותר. העור מרגיש לי לח כל היום.
תמר –
מוצר שלא חסר אצלי בארון. הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. שווה את ההשקעה.
ליאת –
הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.
שרון –
שווה