גודל: 250 מ"ל
נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
ג'ל ניקוי עדין במיוחד, ללא סולפטים, המנקה ביעילות את העור מבלי לפגוע באיזון הטבעי שלו. הנוסחה שומרת על רמת ה-pH התקינה של העור, ומספקת פעולה פרוביוטית ופרה-ביוטית התומכת בהתפתחות מיקרואורגניזמים מועילים כחלק מאיזון המיקרוביום של העור.
המוצר נבדק קלינית ונמצא מתאים גם לעור רגיש במיוחד.
מתאים לכל סוגי העור – כולל עור רגיש, אדמומי או בעייתי.
יתרונות:
ניקוי עדין ללא פגיעה במחסום ההגנה של העור.
שמירה על מאזן ה-pH הטבעי.
תמיכה במיקרוביום בריא של העור.
מתאים לשימוש יומיומי.
שימוש: לשימוש במקום סבון לרחיצת עור הפנים והקרקפת
מרכיבים פעילים:
קומפלקס אקוסקין (אלפגלוקן אוליגו-סכריד, מיץ שורש פולימניה סונצ'יפוליה, לקטובצילוס), חומצה לקטית.
רשימת מרכיבים:
aqua, cocamidopropylbetaine, propanediol,hydroxyethylcellulose, sodium chloride,PEG-40-castor oil, alpha-glucan oligosaccharide, polymnia sonchifolia root juice, lactobacillus, Parfum (fragrance), maltodextrin, phenoxyethanol, caprylyl glycol, 1,2-hexanediol, chlorphenesin, tromethamine, lactic acid, disodium EDTA
















יעל ב. (בעלים מאומתים) –
ניקוי עדין באמת. לא מותיר תחושת מתיחות והעור נושם
רוני (בעלים מאומתים) –
תמר –
המרקם נעים והקצף עדין. פחות הרגשת יובש אחרי השטיפה. ממש לא צורב גם באזור העיניים. נכנס לקבע אצלי.
שלומית –
מספיק כמות קטנה לכל הפנים. מסיר איפור בעדינות. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. אני קונה שוב.
חני –
שמה אותו בבקרים ובערבים. העור נקי בלי תחושת מתיחות.
איילת –
המרקם נעים והקצף עדין. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. אני קונה שוב.