ג'ל לניקוי עדין ביומ קלמין 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
ג'ל לניקוי עדין ביומ קלמין 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
74.90  הוספה לסל

ג'ל לניקוי עדין ביומ קלמין 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

(5 דירוגים)

74.90 

ג'ל ניקוי עדין מסדרת Biome Calm של Dr Kadir: נטול סולפטים ונבדק דרמטולוגית למתאים לעור רגיש.

✦ יתרונות מרכזיים

  • קומפלקס Ecoskin פרוביוטי עם אלפא-גלוקן אוליגו-סכריד, שורש פולימניה ולקטובצילוס לתמיכה במיקרוביום
  • חומצה לקטית שומרת על pH טבעי
  • נטול סולפטים מתאים גם לעור אדמומי או בעייתי

סוג עור: כל הסוגיםפותר: עור רגיש

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 74.90 
2 5% 71.16 
3 + 10% 67.41 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 250 מ"ל

נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

ג'ל ניקוי עדין במיוחד, ללא סולפטים, המנקה ביעילות את העור מבלי לפגוע באיזון הטבעי שלו. הנוסחה שומרת על רמת ה-pH התקינה של העור, ומספקת פעולה פרוביוטית ופרה-ביוטית התומכת בהתפתחות מיקרואורגניזמים מועילים כחלק מאיזון המיקרוביום של העור.
המוצר נבדק קלינית ונמצא מתאים גם לעור רגיש במיוחד.
מתאים לכל סוגי העור – כולל עור רגיש, אדמומי או בעייתי.

יתרונות:
ניקוי עדין ללא פגיעה במחסום ההגנה של העור.
שמירה על מאזן ה-pH הטבעי.
תמיכה במיקרוביום בריא של העור.
מתאים לשימוש יומיומי.

שימוש: לשימוש במקום סבון לרחיצת עור הפנים והקרקפת

מרכיבים פעילים:
קומפלקס אקוסקין (אלפגלוקן אוליגו-סכריד, מיץ שורש פולימניה סונצ'יפוליה, לקטובצילוס), חומצה לקטית.

רשימת מרכיבים:
aqua, cocamidopropylbetaine, propanediol,hydroxyethylcellulose,  sodium chloride,PEG-40-castor oil, alpha-glucan oligosaccharide, polymnia sonchifolia root juice, lactobacillus, Parfum (fragrance), maltodextrin, phenoxyethanol, caprylyl glycol, 1,2-hexanediol, chlorphenesin, tromethamine, lactic acid, disodium EDTA

מידע נוסף

פתרונות לבעיות

סוג עור

, , ,

6 ביקורות עבור ג'ל לניקוי עדין ביומ קלמין 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

  1. יעל ב. (בעלים מאומתים)

    ניקוי עדין באמת. לא מותיר תחושת מתיחות והעור נושם

  2. רוני (בעלים מאומתים)

  3. תמר

    המרקם נעים והקצף עדין. פחות הרגשת יובש אחרי השטיפה. ממש לא צורב גם באזור העיניים. נכנס לקבע אצלי.

  4. שלומית

    מספיק כמות קטנה לכל הפנים. מסיר איפור בעדינות. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. אני קונה שוב.

  5. חני

    שמה אותו בבקרים ובערבים. העור נקי בלי תחושת מתיחות.

  6. איילת

    המרקם נעים והקצף עדין. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. אני קונה שוב.

הוסף חוות דעת