גודל: 50 מ"ל
ויטה נייט קרם מסדרת – Vita – MagiRay
קרם לחות ייחודי ללילה, מרווה ומזין את העור מיידית. מרגיע את העור הנמצא תחת סטרס, פורמולה למילרית לשיקום לאחר חשיפה ממושכת למזהמים סביבתיים. מטשטש סימני הזדקנות מוקדמת.
אריזה: בקבוק משאבה 50 מ"ל
שימוש: למרוח על עור נקי כל ערב.
לעור יבש יש למרוח סרום ויטה תחילה ומעליו את ויטה נייט קרם
רכיבים פעילים:
תרכובות פעילות של מלטונין, שמן המפ, ניאצינמיד, סקוולאן, פרביוטיקה יוגורטין, רונהקאר, קומפלקס אנטיאג'ינג של תמציות צמחים: גודג'י, יסמין, אצות, בטטה בר, אדמונית, חמאת שיאה ושמנים מזרעי ענבים, פנטנול, גרניום, גופרית אורגנית, פפטיד הנחושת, אומגה 3.
רשימת מרכיבים המלאה:
Water, Niacinamide, Squalane, Melatonin, Isononyl Isononanoate, Hemp (Cannabis Sativa) Seed Oil, Shea (Butyrospermum Parkii) Butter, Hydrogenated Lecithin, Glycerin, Grape (Vitis Vinifera) Seed Oil, Peony (Paeonia Albiflora) Ext., Mongolian Milkvetch (Astragalus Membranaceus) Root Ext., Wild Yam (Dioscorea Villosa) Ext., Goji Berry (Lycium Barbarum) Fruit Ext., C12-16 Alcohols, Jasmine (Jasminum Officinale) Ext., Palmitic Acid, Cetyl Alcohol, Dimethyl Sulfone, Inulin, Panthenol, Copper Tripeptide-1, Yogurt Powder, Red Algae (Polysiphonia Lanosa) Ext., Beta-Sitosterol, Butylene Glycol, Levulinic Acid, Linoleic Acid, Saccharide Isomerate, Xanthan Gum, P-Anisic Acid, Bis-Ethylhexyl Hydroxydimethoxy Benzylmalonate, Geranium (Pelargonium Graveolens) Oil, Rosa Damascena Flower Oil, Sodium Benzoate, Benzyl Salicylate, Geraniol, Benzyl Benzoate, Linalool














רנה –
קרם לילה מהמם
מורן ק. –
האהוב עליי ללילה. הקוסמטיקאית שלי המליצה ואני נאמנה.
מיטל –
אני שמה אותו בערב לפני השינה. מרקם עשיר אבל נספג יפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר.
אור –
מרקם עשיר אבל נספג יפה. ראיתי שיפור באזורים היבשים. שווה את ההשקעה.
דנה –
הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. העור פחות מתכווץ אחרי שטיפה. מותג שאני סומכת עליו.
עדי –
התחלתי אותו אחרי המלצה ולא מתחרטת. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר. אני ארכוש שוב.
ר.ל. –
אני אוהבת שהוא לא משאיר תחושה דביקה. מוצר שלא חסר אצלי בארון. ראיתי שיפור באזורים היבשים. ממליצה בלב שלם.
דבורה –
הריח עדין ולא מפריע גם בבוקר. מרקם עשיר אבל נספג יפה. המרקם של העור נראה לי חלק יותר. פחות יובש סביב הלחיים והסנטר. שווה את ההשקעה.