אל סבון לניקוי עמוק B3 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
אל סבון לניקוי עמוק B3 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר
79.00  הוספה לסל

אל סבון לניקוי עמוק B3 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

(7 דירוגים)

79.00 

אל סבון לניקוי עמוק מסדרת B3 של Dr Kadir: סבון עדין המשלב ניאצינאמיד עם תמצית אלוורה לניקוי עמוק שומר חומציות.

✦ יתרונות מרכזיים

  • ניאצינאמיד (ויטמין B3) מאזן ומטהר את העור
  • תמצית אלוורה להזנה ולהרגעה
  • איזון לעור שמן ובעייתי בלי לאבד תחושת רעננות וניקיון

סוג עור: שומניפותר: אקנהעור רגיש

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 79.00 
2 5% 75.05 
3 + 10% 71.10 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 250 מ"ל

סבון עדין עם אפקט מטהר, שומר על החומציות הטבעית של העור ומרענן.
מכיל תמצית אלוורה להרגעה והזנה של העור.
מתאים לעור שמן ובעייתי.

לגיל 15 ומעלה

שימוש: מיועד לרחיצת העור במקום סבון.

מרכיבים:
aqua (water), aloe barbadensis leaf juice, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, PEG-7 glyceryl cocoate, niacinamide, phenoxyethanol, sodium benzoate, sodium chloride, citric acid, perfume (fragrance), PEG-120 methylglucose dioleate, sodium glycolate, disodium EDTA, benzyl salicylate, hexyl cinnamal, limonene, linalool

מידע נוסף

פתרונות לבעיות

,

סוג עור

8 ביקורות עבור אל סבון לניקוי עמוק B3 250 מ"ל Dr Kadir ד״ר קדיר

  1. דנה (בעלים מאומתים)

    אל סבון נעים שלא משאיר תחושה של נוקשות אחרי השטיפה. הבן שלי בן 14 משתמש כל בוקר ולא מתלונן שזה צורב לו בעיניים.

  2. ליאור

    המרקם נעים והקצף עדין. מסיר איפור בעדינות. שווה בהחלט.

  3. שני

    מנקה יפה בלי לייבש. מסיר איפור בעדינות.

  4. אורית

    שווה את הכסף

  5. עדי

    אני אוהבת איך שהוא מרגיש על העור. העור נשאר רגוע גם אחרי שימוש יומיומי. פחות הרגשת יובש אחרי השטיפה. ממליצה.

  6. פנינה

    מספיק כמות קטנה לכל הפנים. העור נקי בלי תחושת מתיחות. שווה בהחלט.

  7. אור

    שווה את הכסף

  8. קים

    המרקם נעים והקצף עדין. העור נקי בלי תחושת מתיחות. אני קונה שוב.

הוסף חוות דעת