פרוביוטיק מסכה מסדרת TEXTURE - ג'יג'י - אנטי אייג'ינג - לכל סוגי העור - VM Cosmetics
פרוביוטיק מסכה TEXTURE 50 מ"ל GIGI ג'יג'י
214.90  הוספה לסל

פרוביוטיק מסכה TEXTURE 50 מ"ל GIGI ג'יג'י

(6 דירוגים)

214.90 

פרוביוטיק מסכה מסדרת Texture של Gigi: מסכת לחות עשירה שמשפרת את תפקוד העור באמצעות הגברת ייצור הקולגן והחומצה ההיאלורונית.

✦ יתרונות מרכזיים

  • הגברת ייצור קולגן וחומצה היאלורונית ופוליסכרידים בעור
  • חידוש העור ויצירת מאגר לחות תקין למראה מוצק ורענן
  • מתיחות וזוהר מיידיים כבר אחרי שימוש בודד

סוג עור: כל הסוגיםפותר: אנטי אייג'ינגעור רגיש

קנו יותר, חסכו יותר
כמות הנחה מחיר לאחר הנחה
1 - 214.90 
2 5% 204.16 
3 + 10% 193.41 
משלוח חינם בהזמנה מעל 299 ₪משלוח מהיר לכל הארץ
רכישה מאובטחת 100% SSLפרטי התשלום מוצפנים ומוגנים
מוצרי קוסמטיקה מקוריים בלבדנבחרת המותגים המובילים בעולם הטיפוח המקצועי
3 x דוגמיות בכל הזמנהמתנה בכל רכישה באתר
זמינות מלאה וייעוץ 24/7אנחנו כאן כדי להעניק לך ליווי אישי ושירות ללא פשרות
תשלום מאובטח:
Bit
Google Pay
Apple Pay
Mastercard
Visa

גודל: 50 מ"ל

מסכת לחות עשירה משפרת את תפקוד העור באמצעות הגברת ייצור הקולגן, החומצה ההיאלרונית והפוליסכריד. המסיכה פועלת לחידוש העור, ליצירת מאגר לחות תקין, ומותירה אותו עם מראה מוצק, רענן, מתוח וזוהר באופן מיידי.

שימוש: לעור מוצק וזוהר יש למרוח את המסיכה על עור נקי למשך 20 דקות פעם בשבוע. עודפים שלא נספגו בעור יש לנגב או לשטוף במים.

מידע נוסף

פתרונות לבעיות

,

סוג עור

, , ,

7 ביקורות עבור פרוביוטיק מסכה TEXTURE 50 מ"ל GIGI ג'יג'י

  1. יסכה

    מסכה נעימה ומרגיעה. אצלי לא מורגש שינוי דרמטי, אבל ממשיכה.

  2. אורלי

    נחמד מאוד להניח על העור. אחרי השטיפה העור מרגיש רך ונקי. אני מרגישה את העור גמיש יותר. ממליצה.

  3. ויקי

    נחמד מאוד להניח על העור. אחרי השטיפה העור מרגיש רך ונקי. הפכה לקבועה אצלי.

  4. ד.מ.

    אני מניחה כעשר דקות וזה מספיק לי. פחות סתימות באזור האף. אני קונה אותה שוב ושוב.

  5. דבורה

    מסכה שאני מחכה לה כל שבוע. נחמד מאוד להניח על העור. פחות סתימות באזור האף.

  6. אביגיל

    המרקם נעים ולא מותיר תחושת מתיחות. העור נראה זוהר יותר באותו ערב. התוצאה ניכרת כבר לאחר השימוש הראשון.

  7. שרון

    מסכה שאני מחכה לה כל שבוע. המרקם נעים ולא מותיר תחושת מתיחות. התוצאה ניכרת כבר לאחר השימוש הראשון. אני מרגישה את העור גמיש יותר. שווה את המחיר.

הוסף חוות דעת